  • Data: 2013-07-11 15:55:18
    Temat: Re: spór z wodociągami
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 11.07.2013 13:59, RadoslawF wrote:
> [...]
    >>> wymaga:
    >>> a. rozkręcenia rur po to, aby dokonać
    >>> b. wykręcenia ze złączki odcinka rury za zaworem za wodomierzem
    >>> e. nakręcenie tam srubunka
    >>> f. dołączenie dodatkowego zaworu

    > Zaplombowali jednym drutem swój zawór, licznik i jego zawór.

    Ale przecież założenie jest takie, że udało się odciąć dopływ wody. Więc
    zakładamy drugi zawór, nasz, niezaplombowany, mamy możliwość odcięcia
    sobie samemu wody w razie potrzeby - po co wzywać wodociągi do zaworu
    który jest zaplombowany i już nam niepotrzebny?

    p. m.