  • Data: 2007-02-07 06:47:01
    Temat: Re: spadki, mieszkania... mam dość.
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Chełm OXY" <Indygo$2...@v...pl- skasuj $> napisał w wiadomości
    news:eqblgj$p50$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Żadna 1/2 dla siostry.
    > Jesli matka żyje to podział będzie wyglądał nastepująco: 1/2-matka,
    > 1/4-Ty,
    > 1/4-siostra.

    jezeli matka zyje, to podzial spadku z mieszkania spoldzielczego (wkladu)
    bedzie wygladal nastepujaco 4/6 matka i po 1/6 corki, 1/2 jest matki i nie
    podlega spadkowi, dopiero z tej pozostalej 1/2 dzieli sie po rowno na
    spadkobiercow z pierwszej linii

    ale byc moze w tym wypadku podzial spadku byl jakis inny i piszaca wie co
    pisze