  • Data: 2007-02-07 14:39:33
    Temat: Re: spadki, mieszkania... mam dość.
    Od: Peanut Butter & Jelly <n...@n...eu> szukaj wiadomości tego autora

    666 napisał(a):
    > Przede wszystkim to weź i dokładnie przeczytaj statut tej spółdzielni, ewentualnie
    z jakimiś regulaminami na które się
    > powołuje.
    > Ale IMHO możliwe, że lokatorskie prawo może być niepodzielne i należeć tyko do
    jednej osoby lub małżeństwa w ramach
    > wspólnoty.
    > Natomiast przy własnościowym prawie już zdaje się (!) tego ograniczenia nie ma.
    > BTW w którym roku Twój ojciec uzyskał przydział i ile wniósł wtedy wkładu
    lokatorskiego ??
    > JaC

    Tak to właśnie wygląda. Ze statutem się zapoznam, ale z tego co mi
    babeczka ze spółdzielni mówiła, to właśnie jest niepodzielne. Przydział
    ojciec uzyskał w 1978, ale ile wniósł wkładu to Ci w tej chwili nie
    powiem, dopiero te papiery przekopuję...

    PB&J

    --
    "Jeśli czujesz się czasem mały, smutny, bezużyteczny i w depresji, to
    pomyśl o tym, że kiedyś byłeś najszybszym i najbardziej farciarskim