  • Data: 2007-02-07 12:35:03
    Temat: Re: spadki, mieszkania... mam dość.
    Od: Peanut Butter & Jelly <n...@n...eu> szukaj wiadomości tego autora

    666 napisał(a):
    > Wykup w spółdzielni zdaje się (od jakiegoś czasu) mogą sfinalizować obydwie siostry
    łącznie jeszcze przed podziałem
    > spadku ?
    > Poza tym dziwi mnie pisząca, że "nie stać na spłatę siostrze 1/2 wkładu
    lokatorskiego", gdyż wkłady lokatorskie były
    > nierewaloryzowane i nominalnie są bardzo niskie (a w kazdym razie nieprzystające do
    wartości rynkowej) - chyba, że coś
    > przeoczyłem i spółdzielnie mogą i rewaloryzują ??

    Nie wiem czemu mnie wszyscy biorą za kobietę ale trudno.
    W każdym razie z moich informacji (z wywiadu w spółdzielni) wynika, że
    wysokość wkładu lokatorskiego wynosi plus minus 70% wartości rynkowej
    mieszkania. Dowiedziałem się też, że któreś z nas - ja albo siostra -
    musi przejąć całość wkładu lokatorskiego, inaczej mieszkanie przechodzi
    na rzecz spółdzielni czy jakoś tak.
    PB&J.

    --
    "Jeśli czujesz się czasem mały, smutny, bezużyteczny i w depresji, to
    pomyśl o tym, że kiedyś byłeś najszybszym i najbardziej farciarskim