  • Data: 2007-02-07 12:58:57
    Temat: Re: spadki, mieszkania... mam dość.
    Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Przede wszystkim to weź i dokładnie przeczytaj statut tej spółdzielni, ewentualnie z
    jakimiś regulaminami na które się
    powołuje.
    Ale IMHO możliwe, że lokatorskie prawo może być niepodzielne i należeć tyko do jednej
    osoby lub małżeństwa w ramach
    wspólnoty.
    Natomiast przy własnościowym prawie już zdaje się (!) tego ograniczenia nie ma.
    BTW w którym roku Twój ojciec uzyskał przydział i ile wniósł wtedy wkładu
    lokatorskiego ??
    JaC

    > W każdym razie z moich informacji (z wywiadu w spółdzielni) wynika, że wysokość
    wkładu lokatorskiego wynosi plus minus
    70% wartości rynkowej mieszkania.
    > Dowiedziałem się też, że któreś z nas - ja albo siostra - musi przejąć całość
    wkładu lokatorskiego, inaczej mieszkanie
    przechodzi na rzecz spółdzielni czy jakoś tak.

    It has removed 3034 spam emails to date.
    Try SPAMfighter for free now!