  • Data: 2007-02-07 11:03:18
    Temat: Re: spadki, mieszkania... mam dość.
    Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Wykup w spółdzielni zdaje się (od jakiegoś czasu) mogą sfinalizować obydwie siostry
    łącznie jeszcze przed podziałem
    spadku ?
    Poza tym dziwi mnie pisząca, że "nie stać na spłatę siostrze 1/2 wkładu
    lokatorskiego", gdyż wkłady lokatorskie były
    nierewaloryzowane i nominalnie są bardzo niskie (a w kazdym razie nieprzystające do
    wartości rynkowej) - chyba, że coś
    przeoczyłem i spółdzielnie mogą i rewaloryzują ??
    JaC

    It has removed 3034 spam emails to date.
    Try SPAMfighter for free now!