    From: "Agnieszka" <a...@z...pl>
    Newsgroups: pl.pregierz,pl.soc.prawo
    <0...@b...poznan.pl> <koscrd$8cu$1@node2.news.atman.pl>
    <0...@b...poznan.pl> <kotd7c$tmr$1@node1.news.atman.pl>
    <0...@b...poznan.pl> <kovbqs$43u$1@node2.news.atman.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <51b3a3ea$0$1247$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <51b44e7f$0$1460$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <51b46d3a$0$1214$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <51b4b2fd$0$1446$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    Subject: Re: smieciowe hahahaha
    Date: Sun, 9 Jun 2013 23:33:00 +0200

    wiadomości grup dyskusyjnych:0...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail a...@z...pl napisał(a) w poprzednim
    > odcinku co następuje:

    > Co do znaczy "mniej"?
    > Ile płaciłas dotychczas?
    > Czemu macie tak drogo za osobę?
    > Co z domkami jednorodzinnymi?

    Przecież masz napisane - niecałe 20 zł. Dlaczego tak drogo ma być teraz to
    chyba nawet sama bufetowa nie wie. Zwłaszcza, że w związku z zamieszaniem
    obiecała, że do końca roku będzie jednak taniej. A domki mają jeszcze
    drożej, chyba coś koło 90 zł.

    > Bez jaj. Niepełnosprawnych brakuje? (nie chce nikogo urazić, po prostu
    > trudno wyciągnąc inny wniosek z tej wypowiedzi)

    No nie, załamałam się. Ilu niepełnosprawnych naraz widziałeś? A
    niepełnosprawnych umysłowo (bo takich głównie zatrudnia EKON)?
    Naprawdę nie wystarcza wyobraźni, żeby zrozumieć, że na globalną skalę nie
    da się tego zrobić w takim składzie?

    > Rozumiem sugestię. Nie rozumiem meritum.

    > Zmieniłas temat. sugestia była, że ludzie przestali sortować od kwietnia
    > bo
    > im sie ustawa nie podoba. Na złośc.
    > Położenie smietników sie nie zmieniło, wiec nie wplataj tego w dyskusje.

    Jakbyś czytał, co pisałam, to byś wiedział, że od kwietnia przestali
    sortować, bo od kwietnia nie ma już umowy z EKONem, który odbierał worki
    SPOD DRZWI. Do tej pory umiejscowienie dzwonów nie miało znaczenia, teraz
    okazało się, że są... gdzieś...

    > Toz o tym właśnie piszę.
    > Ludzie lubią narzekac, to narzekać będa.
    > A ja jestem optymistą, co nie znaczy, ze wierze iz wszystko obedzie sie
    > bez
    > problemów.
    > Zapewne wiele osób zapąlci wiecej (zwłaszczan a początku), zapewne wyjda
    > gdzies na jaw jakies ustawki cenowe. Ale suma sumarum miliony on smieci
    > zostana odzyskane do ponownej przerówbki. A powyższych problemow z czasem
    > bedzie coraz mniej.

    No więc u nas spore ilości szły do odzysku, a potem ktoś poprawił i już nie
    idą. Optymizm nie ma tu nic do rzeczy.

    Agnieszka