  • Data: 2013-06-10 09:32:35
    Temat: Re: smieciowe hahahaha
    Od: Feniks z popiołów <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-06-09 22:00, Budzik pisze:
    > Co do znaczy "mniej"?
    > Ile płaciłas dotychczas?
    > Czemu macie tak drogo za osobę?
    > Co z domkami jednorodzinnymi?

    Ja z innego dużego miasta, z domku jednorodzinnego, 3 osoby w
    gospodarstwie. Do tej pory płaciłam miesięcznie prywatnej firmie za
    wywóz śmieci (raz w tygodniu) około 90zł. Po zmianach powinnam płacić
    57zł (19X3), czyli mniej.
    Wychodzi mi na to, że: albo koszty wywozu śmieci w mieszkalnictwie
    zbiorowym były zaniżone, albo prywatne firmy strasznie przycinały
    indywidualnych klientów. Bo śmieci nie wyrzucam więcej, niż wtedy kiedy
    mieszkałam w bloku.

    Ewa