  • Data: 2013-06-10 08:56:21
    Temat: Re: smieciowe hahahaha
    Od: Fairy Godfather <F...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-06-10 08:32, Marcin N pisze:

    > Problemów widzę całą masę. Ale jestem spokojny, że PO zacznie je
    > rozwiązywać na gwałt, gdy tylko zobaczy swoje przedwyborcze notowania za
    > pół roku. Uderzają w najczulszą część ciała wyborców: portfel. Tego nie
    > da się rozchodzić.

    "Ot, weźmy pod lupę Poznań. Okazuje się, że w tym mieście wdrażaniem w
    życie ustawy śmieciowej zajmuje się Związek Międzygminny. W skład
    zarządu wchodzi pięć osób, w tym nawet Mirosław Kruszyński, zastępca
    prezydenta Poznania. Za każde posiedzenie wszyscy dostają od 600 do 800
    złotych. Do tej pory takich posiedzeń było ponad 40...

    Jak nie wystarcza przykład Poznania, to można dodać, że w samej stolicy
    utworzono 20-osobową komórkę urzędników. Z kolei w Łodzi do zajmowania
    się wdrażaniem ustawy śmieciowej zatrudniono kolejne kilkanaście osób..."

    Oj będą rozwiązywać, będą. Wiadomo, że im ten miś jest droższy tym lepiej ;)