  • Data: 2009-12-15 13:24:57
    Temat: Re: sedziowie powinni byc rozliczani!
    Od: "Danusia" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hg7uja$h1d$1@inews.gazeta.pl...

    > Bzdury. Zapewne próbujesz sobie wyłumaczyć w tens spsoób przegranie
    > sprawy, ale może weź pod uwagę że porblem lezy po twojej stronie. MOże
    > jesteś po prostu zdol.na do pracy zarobkowej ?? Większość ludzi szuka
    > przyczyn na zewnątrz siebie, a nie tam gdzie one rzeczywiście istnieją.

    To Ty piszesz bzdury. Ja jestem prawnikiem, już od 2 lat na emeryturze i nie
    miałam żadnej sprawy osobistej, natomiast reprezentowałam wiele osób.

    > Nie wiesz co piszesz.
    > Za "komuny" nie było sądów ubezpieczeń społecznych, więc jak mogło się nic
    > tam nie zmienić ??
    > A poza tym większość sędziów - w tym również okręgowych z ubezpieczeń
    > społecznych, za komuny to chodziła do przedszkola.

    Znów piszesz bzdury, oczywiście że wydziały ubezpieczeń społecznych były
    już za komuny. A ja nie pisze o wieku sędziów tylko o ich dyspozycyjności do
    realizacji "wytycznych", tej degeneracji występującej w tej grupie.
    Może podważysz również to że spraw z ubezpieczeń społecznych jest 20 razy
    więcej niż zwykłych cywilnych i 200 razy więcej niż karnych? I to pomimo
    tego że strona powodowa przegrywa z ZUS prawie zawsze.