  • Data: 2009-12-16 16:00:51
    Temat: Re: sedziowie powinni byc rozliczani!
    Od: "smichu" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin [3M]" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:hga7q3$gd0$1@achot.icm.edu.pl...

    >Mam nadzieję, że nikt z nas nie będzie miał się szansy definitywnie
    >przekonać, że taka jazda bywa śmiertelnie niebezpieczna.

    Niestety, praktycznie codziennie się o tym przekonuję. Choć jak na razie
    nie definitywnie. Jak na razie dobre rezultaty daje takie zachowanie:
    1.obwiesić się światłem ile się tylko da,
    2. jeździć z założeniem, ze jest się niewidzialnym.

    Tylko kiedy mi się znudzi ustępowanie poierwszeństwa Kieroffcom jadącym z
    podporządkowanej...
    Poza tym męczące jest wykonywanie cyklicznych czynnosci przed każdym
    skrzyżowaniem :
    Włączyć oświetlenie na pełną moc, wypąć buty z spd przyhamować.
    Po drodze gdzie jeżdzę mam 2 (słownie 2) skrzyżowania, gdzie muszę ustąpić
    pierwszeństwa przejazdu, reszta po drodze z pierwszestwem.
    No i koniec z OT
    Pozdrawiam i proszę: uważajcie na cyklistów. A przy wjeżdzeniu na
    skrzyżowanie rzućcie okiem w prawo, bo w tym durnym kraju zmusza się co
    niektórych uczestników do jeżdzenia pod prąd.
    smiechu