  • Data: 2009-12-15 13:50:08
    Temat: Re: sedziowie powinni byc rozliczani!
    Od: "smichu" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "op23" <o...@r...pl> napisał w wiadomości
    news:hg6d8q$fdu$1@achot.icm.edu.pl...

    > Nonsens. Samochody są różnej wysokości. Rowerzysta jest słabo widoczny bo
    > nieoświetlony.

    Nosz rwa mać, powiesiłem z tyłu dwie najmocniejsze na rynku (czerwone LED).
    NIe ma mocniejszych. CO mam powiesić, że by taki debil jakiego spotkałem
    dzisiaj rano mnie zobaczył (jechałem ddr wzdłuż drogi po prawej stronie a
    ciołek w ostatnim momencie mnie wyprzedził i zakręcił w prawo na zjazd do
    posesji zajeżdzejąc mi drogę)?
    Z przodu mam "równowartość 10 W halogena ale też się znajdują tacy "co nie
    widzieli"

    Proponuję analizę stanu wzroku
    pozdr
    smiechu