  • Data: 2008-02-09 23:37:10
    Temat: Re: sedzia kalosz??
    Od: "Paweł Marcisz" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Lut, 19:25, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Nawet kiedy opisują rzeczy fizycznie niemożliwe?

    Trudno odpowiedzieć tak w ogólności. O ile nie zdają sobie sprawy z
    ich niemożliwości, to możliwe :-) Pisałem zresztą o rozbieżnościach w
    zeznaniach różnych świadków a nie tego samego. Odnosiłem się do tego
    co napisałeś:

    > logiczne jest, że skoro
    > "świadkowie" mając parę miesięcy dokładnie uzgodnili zeznania i
    > "wyłożyli się" na detalach, które im nie przyszły do głowy, to kłamią.

    Właśnie to niekoniecznie tak prosto wynika.

    > Wersja 1: "Widziałem, jak fotografował!"
    > Wersja 2(tej samej osoby): "Nie wyrywałem mu aparatu - w ogóle nie
    > pamiętam, żebym widział jakiś aparat..."

    Nie twierdzę, że oni nie kłamali. Zauważyłem tylko, że rozbieżności w
    detalach niekoniecznie o tym świadczą. Swoją drogą prawdziwy geniusz
    ten zeznający.

    A tak swoją drogą, to czemu chcesz skarżyć wyrok, skoro w pierwszym
    poście twierdzisz, że nie ma dowodów winy?