  • Data: 2008-02-10 00:14:31
    Temat: Re: sedzia kalosz??
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Paweł Marcisz pisze:

    > Nie twierdzę, że oni nie kłamali. Zauważyłem tylko, że rozbieżności w
    > detalach niekoniecznie o tym świadczą. Swoją drogą prawdziwy geniusz
    > ten zeznający.
    >
    > A tak swoją drogą, to czemu chcesz skarżyć wyrok, skoro w pierwszym
    > poście twierdzisz, że nie ma dowodów winy?

    Zależy, co rozumiesz przez dowody...

    Np. nagrania z kamer przemysłowych nie było, bo rzekomo miały jakąś
    tajemniczą "konserwację" na którą żadnych papierów nie ma - mimo, że
    miały zostać dostarczone.

    Było jeszcze wiele innych detali świadczących o tym, że oskarżony z
    kumplami odrobinkę "mija się z prawdą". A z kolei moje zeznania były
    raczej spójne - i jak czegoś nie pamiętałem dokładnie, to mówiłem, że
    dokładnie nie pamiętam.

    Co, może za dokładnie zeznawałem, hmm? ;->