  • Data: 2004-09-22 06:40:31
    Temat: Re: sšsiad pedofil-dlugie
    Od: Asmodeusz <c...@n...asmodeusz.prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Beatka wrote:
    > Użytkownik "tan" <a...@a...invalid> napisał w wiadomości
    >
    > Nie zeszlam do piwnicy.Zadzwonilam na policje.Nie ja chyba powinnam go
    > przylapywac na goracym uczynku - tak wtedy myslalam. Teraz mysle, ze policja
    > czeka az ktos to za nia zrobi.To my - sasiedzi mamy sie zaczaic na goscia,
    > pilnowac kiedy przyprowadzi dziecko i wparowac do piwnicy?Tego oczekuje od
    > nas policja? Teraz mysle, ze tak.

    Tegp wymaga zdrowy rozsądek, i bodajże podstawowe poczucie
    przyzwoitości. W jakim świecie ty żyjesz ?
    I odczep się od Policji. Skoro, jak sama piszesz, nikt go na niczym nie
    przyłapał, to co właściwie zgłosiliście na policję ???. Ze wam się nie
    podoba ? Jeśli piszesz prawdę to włos się jeży na głowie. Z tego co
    piszesz wynika że pedofil w piwnicy molestuje czyjeś dziecko podczas gdy
    wiedzą o tym wszsycy jego sąsiedzi. Ale nikt nie ruszy dupy bo to nie
    jego sprawa. Zgroza.

    > zadzialaniem nie jest telefon na policje?

    Nie, zadziałaniem jest coś, co mogło pomóc temu dziecku. Pamiętaj,
    następnym razem to może być inny facet i Twoje dziecko. Co pomyślisz o
    kobiecie która widząc że schodzą do piwnicy, zadzwoni na policję, po
    czym z poczuciem dobrze spełnionego obowiązku pójdzie do domu ?
    Jak myślisz, co zrobi dyżurny gdy usłyszy od jakiejś kobiety zgłoszenie
    że widziała faceta idącego z dzieckiem w strone wejścia do piwnicy ?

    > Nie, nie bede nikogo przylapywac. Nie bede sie tlumaczyc dlaczego.Nie i
    > juz.Od przylapywania nie jest policja? Czy jakis inny organ? Ja sie na tym
    > nie znam za dobrze, ale dlaczego narzucasz NA MNIE obowiazek przylapywania
    > kogokolwiek?

    Dlatego na ciebie, bo to ty go oskarżasz. Jak śmiesz kogoś oskarżać o
    przestępstow, jeśli tak naprawdę masz tylko własne wyobrażenia.
    Zszokowałaś mnie. Nie chciałbym mieć takiej sąsiadki. I w kontekscie
    powyższej wypowiedzi: myślę że najzwyczajniej w świecie kłamiesz.

    --
    Krzysztof 'Asmodeusz' Wachnik
    GG: 2418919