  • Data: 2004-09-22 06:44:20
    Temat: Re: sąsiad pedofil-dlugie
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:cir652$1asn$1@news2.ipartners.pl...

    > Czyli nawet nie wiesz, czy on coś w tej piwnicy zdrożnego robi.

    jak bedzie widziala facetow w kominiarkach z bronia wbiegajacych do banku
    tez ma najpierw wejsc sprawdzic co sie tam dzieje zanim zawiadomi policje?

    > OK, analogia: widzisz pijący zza roku jakiegoś budynku dym. Dzwonisz od
    > razu po straż pożarną? Czy może idziesz sprawdzić, czy to faktycznie
    > pożar? (bo może ktoś akurat kiepsko grill obsługuje)

    patrz wyzej na moja analogie

    > Jasne. Tak najłatwiej. Oskarżenie rzucić, tupnąć nóżką... i podwinąć
    > ogonek, jak trzeba by coś konkretnego i _legalnego_ zrobić. Za to o
    > linczu myślisz...

    zrobila juz leglane rzeczy i pyta jakie moze jeszcze zrobic a ty pitolisz
    jak potluczony

    > Policjanci nie mają daru boga Heliosa - muszą mieć konkretne informacje
    > i nie są w stanie być wszędzie.

    maja konkretne informacje, koles skazany za pedofilie na zwolnieniu
    warunkowym zaprasza i wchodzi z malotetnim do piwnicy
    jak dla mnie jest to wystarczajaca informacja do zainteresowania sie sprawa