  • Data: 2004-09-22 07:46:45
    Temat: Re: sšsiad pedofil-dlugie
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > czekam niecierpliwie na rozwiniecie, moze to tylko tobie sie tak kojazy,
    ja
    > uwazam ze to calkiem niewinne slowa, tak samo jak ty uwazasz za niewinne
    > zaproszenie malotetniego do piwnicy na lody

    no to moze inczej, place 12letniemu chlopakowi tysiac za to ze powie
    iz Pan Szerszen zaprosil go na loda do piwnicy (nie majac zadnych dowodow
    jak owa Pani)
    tak sie zlozylo ze szerszen za gwalt wczesniej siedzial. A ja nie lubi
    egwalcicieli dlatego tak postapilem.
    Dzieciak tak lubi pieniadze ze chocby go obdzierali ze skory nie powie jak
    naprawde bylo.

    Nadal uwzasz ze to wystarczy?

    Powinni pojsc za nim i gdyby widzieli ze kogogs zaczyna macac itp.
    (JA bym zrobil tak :) obcial kutasa, i polamal rece a pozniej nogi, i
    odzdzielnie kazdego palca u rak i u nog,
    JA BYM TO ZROBIL co kto robi to jego sprawa) zatrzymac i sila na policje
    zawqiezc ew. wezwac policje a dzieciuakowi nie pozwolic sie ubrac
    (brutalne). Jemu tak samo nie.

    P.