  • Data: 2004-09-22 06:57:01
    Temat: Re: sąsiad pedofil-dlugie
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:cir6tn$1bbl$1@news2.ipartners.pl...

    > Póki co dowodów na to nie ma. A rzekomo zainteresowana tą sprawą osoba
    > stanowczo odmówiła ruszenia d*.*py i jego zdobycia.

    i nie bedzie jak policja sie tym nie chce zainteresowac

    chyba ze dziecko zostanie zgwalcone, ale wtedy moze byc sprawa nie o
    molestowanie tylko o morderstwo

    > Bzdury piszesz. Kurator jest od reagowania na naruszenia prawa, a nie na
    > "odchylenia od normy". Póki nie złamie prawa - może się od normy
    > odchylać dowolnie, łącznie z kucnięciem i zaśpiewaniem "Jestem robot
    > młody, nie boję się wody, bo gdzie woda to ja -hyc-! Nie boję się nic a
    > nic."

    pitolisz, molestowanie dzieci przez pedofila i zapraszanie ich do piwnicy
    jest juz powaznym znakiem na to ze jednak moze ponownie popelnic
    przestepstwo i powinny sie tym odpowiednie organy zainteresowac

    > Zdaje się wywyaid środowiskowy sam do nich przyszedł. I nie dał niczego
    > konkretnego.

    dal az nadto, tylko im sie dupy nie chce ruszyc

    > Nie zmieniaj tematu. Mówimy o prawie i legalności, a nie standardach
    > zachowań.

    wlasnie mowimy o prawie, a w tym wypadku wszystko to czyni pedofil na
    warunkowym

    > Lody są niezdrowe.

    nie o lody pytalem

    > Nie widziałem żadnej ustawy precyzującej dozwolone sposoby gapienia się.
    > Ale może coś przeoczyłem?

    pytam o ciebie nie o ustawe

    nie pal glupa bo wszyscy widza ze ci to niezle wychodzi

    > Póki co to ty zakładasz, że dzieci chadzają wszędzie ze wszystkimi
    > obcymi bez informowania rodziców - widać ty byłeś takim durnym
    > dzieckiem. No i z durnoty nie wyrosłeś, kmieciu.

    zalosny jestes jelopku
    ja nic nie zakladam, to ty zakladasz jakies chore pomysly, ja opieram sie na
    faktach ktore nam dostarczyla autorka, a z nich jasno wynika ze tak sie
    dzieje

    w miejscu gdzie ja sie wychowalem taki koles dlugo by sie zdrowiem nie
    nacieszyl zachowujac sie w ten sposob

    > To zadaj jakieś konkretne pytanie.

    zadalem, czy tak samo bys olewal ta sprawe jak by ten koles mieszkal w
    twojej klatce i twoje dzieci zapraszal na lody do piwnicy

    > A w międzyczasie sam odpowiedz: jaki _konkretny_ przepis ów człowiek
    złamał?

    nie podam konkretnego paragrafu, bo i nie o paragraf tu chodzi
    ale zachodzi podejzenie o i popelnieniu przestepstwa lub jego usilowaniu, o
    recydywie i nalezy sie tym zaintersowac, a organy do tego wyznaczone olewaja
    ten fakt