  • Data: 2004-09-22 07:39:53
    Temat: Re: sšsiad pedofil-dlugie
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jakie jest wobec ciebie wiarygodne źródło informacji na temat chorób
    > psychicznych? :>

    wiem.kurde.pl :))

    Nie no nie wiem, ale na pewno nie "wiem" onetu.
    Juz chyba lepiej szukac na grpie o psychologii,
    zapytac sie rasowych psychologow.

    Moim zdaniem na pewno nie jest choroba HOmoseksualizm, bo rownie dobrze
    mozna mowic ze muzryn jest chory bo jest inny :)

    co do Pedo to nie wiem.. Czy to choroba to mam watpliwosci, po prostu ktos
    jest inny,
    najlatwiej tlumaczyc ze to choroba. Patrz tego psychologa co zlapali.
    Przyznaje sie jestem chory.
    Na pewno bylo latwiej niz Taki jestem, (zboczony?) jara mnie to i tyle.
    Nad chorym sie ktos moze zlitowac..

    P.