  • Data: 2004-09-22 07:58:50
    Temat: Re: sšsiad pedofil-dlugie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    szerszen wrote:

    > jak bedzie widziala facetow w kominiarkach z bronia wbiegajacych do banku
    > tez ma najpierw wejsc sprawdzic co sie tam dzieje zanim zawiadomi policje?

    Za dużo filmów się naoglądałeś.

    Poza tym przykład pasuje jak pięść do nosa - dla niej bezpośredniego
    zagrożenia nie ma. A jak się boi, zawsze może zabrać pieprz w spraju.
    No, chyba że on te dzieci zaprasza, majac na plecach AK-47...

    > patrz wyzej na moja analogie

    Jest do dupy.

    > zrobila juz leglane rzeczy i pyta jakie moze jeszcze zrobic a ty pitolisz
    > jak potluczony

    Póki co to ty sprawiasz wrażenie potłuczonego. "Leglane" - ROTFL

    A co może jeszcze zrobić mogłą sobie przeczytać - ale stanowczo odmówiła
    skorzystania z tej rady. Odmówiła też wyjaśnienia, dlaczego odmówiła
    sprawdzić swoje podejrzenia.

    > maja konkretne informacje, koles skazany za pedofilie na zwolnieniu
    > warunkowym zaprasza i wchodzi z malotetnim do piwnicy

    I co wg. ciebie policja powinna z tym zrobić? Zastrzelić go?

    > jak dla mnie jest to wystarczajaca informacja do zainteresowania sie sprawa

    Zdefiniuj "zainteresowanie". Bo póki co odnoszę wrażenie, że ty i ona
    przez "zainteresowanie" rozumiecie spałowanie albo zamknięcie w więzieniu.