    From: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: rozprawa rozwodowa i karna
    Date: Wed, 20 Aug 2003 13:14:47 +0200

    Użytkownik "Sandra" <S...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bhvc8s$h5$1@absinth.dialog.net.pl...

    > Użytkownik urticae <u...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:0...@n...onet.pl...
    > Zeznania
    >
    > nie jest potrzebny jesli jest opiekun dzieci

    Oj Sandro...
    Przypomina mi sie flm Tato..
    I moje przeboje z byla zona.....

    Jakos mojego syna nikt nie przesluchiwal, zecz zasiegnieto opinii lekarzy.
    (prawda, ne mial lat nascie lecz 8).

    czy sedzia powinien wg Ciebie (wiem, sad jest od oceny dowodow,
    lecz czy popierasz to jako zasade) uznac dowod z przesluchania
    dziecka przez matke i jej kolege w JEJ sprawie ?

    [...]

    > swiadkowie powiedzieli niby prawde " ze byli zgodni "
    > a pozniej po wniesieniu z tego co piszesz usłyszeli od niej ,ze sie
    znecałes
    > ...z opowiadań ? czy zeznają ,ze widzieli?

    > można
    >
    > nie widze tu żadnej nieprawidłowości j.w
    >
    > Sandra

    Ja widze. Matka i jej kolega nieprzypadkowo bedacy policjantem wspolnie
    przesluchali w jej sprawie dziecko.

    Boguslaw