eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja czajnika - proszę o pomoc › Re: reklamacja czajnika - proszę o pomoc
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed.neostrada.pl!
    atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: Herald <h...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: reklamacja czajnika - proszę o pomoc
    Date: Thu, 10 Jul 2008 10:32:34 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 14
    Message-ID: <1...@4...net>
    References: <g52vd8$b6v$1@news.onet.pl> <g53cda$km0$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: ggf10.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1215678844 14459 83.12.161.10 (10 Jul 2008
    08:34:04 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 10 Jul 2008 08:34:04 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    X-Licznik: 716
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:543003
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Thu, 10 Jul 2008 00:00:11 +0200, Michał Trych napisał(a):


    > Isc do sprzedawcy a nie do serwisu z pismem do pihu, ze w zwiazku z naprawa
    > iles tam razy ( w gwar. masz napisane ile) chcesz wymianu na nowy albo zwrot
    > gotowki. jak nie poskutkuje, idz do pihu i wyjasnij sprawe - tam ci powiedza
    > co i jak.

    Błądzisz logicznie.
    Sugerujesz pytającemu udanie się do sprzedawcy z pismem z PIH (co to za
    magiczne pismo, kto je wypisuje i co jest w treści?).
    A za chwileczkę, w kolejnym zdaniu sugerujesz że pomimo tego "pisemka z
    PIH" nic nie wskóra nasz pytający to ma się udać do ..... PIH.
    Gdzie tu sens, gdzie logika?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1