eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja czajnika - proszę o pomoc › Re: reklamacja czajnika - proszę o pomoc
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Michał Trych" <gg:2200099@mail.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: reklamacja czajnika - proszę o pomoc
    Date: Thu, 10 Jul 2008 00:00:11 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 13
    Message-ID: <g53cda$km0$1@news.onet.pl>
    References: <g52vd8$b6v$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello084010129102.chello.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1215640810 21184 84.10.129.102 (9 Jul 2008 22:00:10 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 9 Jul 2008 22:00:10 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
    X-Sender: Y5ZCB4lBO1yRbK23QbY4PT8sqj2ThTBo
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:542943
    [ ukryj nagłówki ]

    > I co począć, żeby udowodnić im, że ten czajnik jest zepsuty, a oni nic po
    > prostu z tym nie robią, tylko kpią w żywe oczy. W dodatku teraz zwalili
    > winę rzekomo na nas, że to przez kamień?
    > Bardzo proszę o rady, jutro zaniosię ten czajnik spowrotem do serwisu, no
    > ale spodziewam się, że po tygodniu zwrócą i powiedzą że wszystko jest OK.

    Isc do sprzedawcy a nie do serwisu z pismem do pihu, ze w zwiazku z naprawa
    iles tam razy ( w gwar. masz napisane ile) chcesz wymianu na nowy albo zwrot
    gotowki. jak nie poskutkuje, idz do pihu i wyjasnij sprawe - tam ci powiedza
    co i jak.
    pozdrawiam


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1