  • Data: 2004-08-20 15:13:10
    Temat: Re: pytanie o platnosci
    Od: "Olo" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > chyba ze kazdy z nich optrzymywal by cos innego,
    > jak myslisz np sprzedawac soft (nie w jakichs ogromnych ilosciach)
    > chyba moglbym na umowe zlecenie prawda?
    > Na takich warunmkach ze
    > Kazdy otrzymuje odzdzielnie skompilowany program ze swoimi danymi,
    > wiec utaj zaden egzemplarz nie jest identyczny.
    > Przyczepili by sie?

    chce sprzedawac dostep do serwisu, np. jeden dzial serwisu ma platny dostep.
    i uzytkownik wykupuje abonament, placi za niego powiedzmy 50zl za rok. i
    wtedy ma darmowy dostep do danego dzialu. i to wlasnie chcialbym sprzedawac.

    jednak serwis jest maly, i przychod z abnamentu nie bedzie w stanie polkryc
    napewno nawet ZUS-u ...ktory musialbym placic kiedy zaloze firme.
    Co wiec mozna z tym zrobic ?

    nie moge tego sprzedawac ? platnosc obsluguje zewnatrzna firma i ona
    wystawia mi fakturke a ja im chyba rachunek.
    jednak sam musze odproadzic podatek. Tylko teraz jak ? bez zarejestrowanej
    dzialalnosci gospodarczej.