  • Data: 2004-08-20 18:06:23
    Temat: Re: pytanie o platnosci
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > mafia czyli ZUS ?

    dokladnie tak :)

    jak moge rozliczyc sie na umowie zlecenie ? mowisz o
    > umowie takiej z tym zewnetrzna firma ktora osbluguje platnosci ? ona
    > niespecjalnie chce tego...
    >
    > a jak bede mial umowy zlecenia, to od nich jest przeciez odprowadzany
    > podatek i skladka ZUS ...

    nie, mozesz przez mTransfer i inteligo (nie dam saobie glowy obciac ale
    chyba w mBanku nalezy miec konto
    firmowe do tych uslug, a zeby zalozyc firmowe musisz posiadac REGON i kolo
    sie zamyka :),
    zakladasz konta w PKO i mBanku, robisz system, gdzie miedzyinnymi
    klient widzi formularz gdzie jest tresc umowy wypelnia ja przechodzi do
    platnosci z mtranfer badz inteligo,po wplacie haslo
    ktore ty juz masz na stronie (czyli tak jak tam gdzie miales miec)

    Poczytaj dokladnie o tych uslugach na stronach bankowych.

    P.