  • Data: 2004-08-21 15:15:24
    Temat: Re: pytanie o platnosci
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 20 Aug 2004, Olo wrote:
    [...]
    >+ chce sprzedawac dostep do serwisu, np. jeden dzial serwisu ma platny dostep.
    >+ i uzytkownik wykupuje abonament, placi za niego powiedzmy 50zl za rok. i
    >+ wtedy ma darmowy dostep do danego dzialu. i to wlasnie chcialbym sprzedawac.

    Strasznie z ciebie trzeba wyciągać informacje... co jest czyje
    i za co chcesz brać pieniądze ?? Widzę najmniej kilka możliwych
    rozwiązań mieszczących się w twoim opisie :[
    Serwis - twój ? Czy "ich" ?
    Opłaty - ty masz pobierać "dla nich" ? Oni dla ciebie mają pobierać ?
    Za co masz dostać wynagrodzenie: za obsługę czy za zawarte umowy
    (prowizja agenta) ?

    >+ nie moge tego sprzedawac ? platnosc obsluguje zewnatrzna firma i ona
    >+ wystawia mi fakturke a ja im chyba rachunek.
    >+ jednak sam musze odproadzic podatek. Tylko teraz jak ? bez zarejestrowanej
    >+ dzialalnosci gospodarczej.

    Jak *ty im* wystawiasz rachunek jako OF, to *na tym rachunku* już
    są wyliczone (przez ciebie) właściwe kwoty przychodu, kosztów, dochodu
    i podatku (oraz reszty do wypłaty !).
    I to "oni" odprowadzają *TWÓJ* podatek !
    Oczywiście o ile umowa i rachunek są prawidłowe...

    pozdrowienia, Gotfryd