    From: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ... - przymusowa akceptacja regulaminu
    Date: Thu, 22 Apr 2010 15:33:04 +0200

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl>

    > Nie ma, chyba żeby była sztucznie wymuszona. Jako klient nie zaglądam na
    > świstaka, bo po co? Na Allegro są lepsze oferty.

    Dla kogo ? Sprzedawca nie płaci na świstaku za wystawienie więc może
    zaoferować towar taniej kupującemu, kupujący też nie jest niczym obciążany.
    Tylko dla właściciela allegro jest lepiej bo prowizje bierze. Kłania się
    twoje sługustwo wobec właściciela.

    >Sprzedawcy zaś nie
    > wystawiają na świstaku, bo tam nie ma klientów.

    Jak nie jak tak ?

    > Jednym słowem, trzy serwisy po 33% oznaczały by konieczność obsługi
    > przez sprzedawcę trzech oddzielnych platform, więc dawały by trzy razy
    > więcej roboty. Do tego co z tymi sprzedawcami, co mają 1 sztukę towaru?

    To samo co z pojedynczymi oryginalnymi częściami samochodowymi sprzedawanymi
    przez wielu dilerów w całej Polsce. Jakoś wszyscy wszystko mogą sprzedawać i
    nikt nie musi mieć wyłączności na to.

    > Klient zaś musiałby zaglądać na 3 niezależne platformy i ręcznie
    > porównywać oferty.

    Co stoi na przeszkodzie by ten sam towar pojawił się na wszystkich
    platformach oprócz dominacji ? Albo by znaleźć serwis aukcyjny/program
    umożliwiający dostęp. Czyżby dominacja ?

    > No właśnie, czyli sam widzisz, że istnienie równoległych platform to
    > mrzonka.

    Wręcz przeciwnie. Masz dowód na to, że już istnieją takie równoległe
    platformy.

    >Jedna musi być i tyle.

    Jak musi jak już jest ich wiele ? Pierdoły do kwadratu.

    >Równoległość mogłaby ewentualnie się
    > zrobić branżowo. Np. 1 serwis elektronika, 1 serwis książki, 1 serwis
    > cośtam.

    Po co i dlaczego ?

    > O! Widzisz! Sam mówisz, że chciałbyś wiodącego serwisu.

    Chyba czytać nie umiesz. Mówi, że chciałby klientów.

    >Tylko zamiast
    > wygodnego Allegro, chciałbyś chaotycznego i bez sensu działającego
    > świstaka.

    Nie wiesz o czym mówisz. Świstak jest zdecydowanie lepszym serwisem tylko
    mało popularnym.