  • Data: 2010-04-23 06:47:30
    Temat: Re: ... - przymusowa akceptacja regulaminu
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-04-22 22:18, tomekr pisze:

    > Czyli nie zrozumiałeś o czym napisałem.

    Przecie nie tobie odpowiadałem.

    > Pisałem nie o sytuacjach
    > statystycznie typowego sposobu pracy, lecz o niebezpiecznych wyjątkach.
    > Np. bankructwie pośrednika finansowego - wówczas twoje pieniądze giną,

    Jak allegro będzie bankrutować, to będziemy rozmawiać. A dokładniej to
    spółka akcyjna obsługująca transakcje. Na pewno ma odpowiednie
    zabezpieczenia. I nie sądzę, żeby zbankrutowała, bo na jakiej podstawie,
    jak nie ma kosztów za wiele ani specjalnie nie inwestuje? Zwłaszcza kasy
    przesyłanej przez konta.

    Wszystko może dotyczyć również banku.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek