  • Data: 2010-04-22 17:13:20
    Temat: Re: ... - przymusowa akceptacja regulaminu
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl>

    > To mnie splonkuj.

    A mnie się podoba ocenianie twoich wypocin

    > Nie, napisałeś, że są ustalane przez dominujące.

    W istocie tak jest. Zasady ustalane są przez wszystkie dominujące podmioty.
    Inne tylko przystępują do umów. Możesz co najwyżej nie przystąpić.

    > No bo to to samo, ale skórkę ma inną.

    Każdy sklep działa tak samo.

    >Mówię o rzeczywistych 3
    > oddzielnych. To niemożliwe.

    Przecież jest: all, ebay, św.

    > No. I ludzie zagłosowali nogami. Jak to na wolnym rynku.

    Ale zasady ustalił podmiot dominujący. Ciągle ustala. Zobacz jak często
    zmienia się regulamin.

    > Jak tak samo? Pierwszy był ICQ o którym mało kto już dzisiaj pamięta. A
    > był hitem w latach 90.

    Tak jak ebay, ale na zachodzie. W Polsce jest GG i Allegro. Oba były
    pierwsze.

    > Generalnie jednak dobrze zauważyłeś podobieństwo.... Jak się już jakiś
    > produkt ustabilizuje na rynku, to rynek (wolny rynek!) tego nie zmienia,
    > bo po co? Nawet jak produkt ma wady, to skoro ten produkt wymaga
    > kompatybilności z innymi, to zmiana będzie bolesna dla obu stron i
    > wykreuje co najwyżej inny produkt monopolistyczny.

    Jaki produkt monopolistyczny kreuje Jabber/XMPP (konkurencja GG) ?