  • Data: 2010-04-23 06:42:35
    Temat: Re: ... - przymusowa akceptacja regulaminu
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-04-22 21:25, niusy.pl pisze:
    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl>
    > Przelewy międzybankowe też działają.

    Pomiędzy którymi bankami? Bo o ile mi wiadomo, to nie działają nawet
    pomiędzy mBankiem i Multibankiem, choć to ten sam Bre Bank.

    > Znaczy jeden przelew klienta jest mniej czasochłonny od dwóch ?

    Znaczy przelewanie klasyczne zajmuje o wiele więcej czasu niż PzA.

    > A jak nigdy nie wprowadzą ?

    To będę narzekał na brak takiej opcji, ale nadal uważał PzA za
    wygodniejsze niż zwykły przelew.

    > Nie spotkałem.

    A ja tak.

    > Jakoś dziwnie z tego korzystasz.

    Z czego?

    > Nie będzie żadnej sesji, bo jak pisałem, mamy konta w tym samym banku.

    Ale kto to jest MAMY? Przecie nie omawiam konkretnej transakcji, a ogół.

    > Masz swoje konto. To takie PzA tylko niezależne od allegro.

    I mniej wygodne w działaniu. I dlatego chwalę PzA jako dodające wygody.

    > Jak mogę dostać szybciej jeśli najpierw musi iść do pośrednika a dopiero
    > potem do mnie ?

    Bo u pośrednika już masz pewność, że kasa dojdzie. Więc w zasadzie już
    ją masz. A ja zapłaciłem szybciej, a nie po tygodniu.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek