  • Data: 2010-04-22 14:25:23
    Temat: Re: ... - przymusowa akceptacja regulaminu
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-04-22 15:33, niusy.pl pisze:
    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl>
    > Dla kogo ?

    Przecie mówiłem, że dla mnie.

    > Sprzedawca nie płaci na świstaku za wystawienie więc może
    > zaoferować towar taniej kupującemu, kupujący też nie jest niczym
    > obciążany.

    Te parę groszy to nie jest dla mnie priorytet. Wyrosłem już z gimnazjum
    lata temu.

    > Tylko dla właściciela allegro jest lepiej bo prowizje bierze.

    A właściciel Świstaka dokłada... Niech sobie dokłada. Ja cenię sobie
    jakość, więc rozumiem, że muszą być i dochody.

    > Kłania się twoje sługustwo wobec właściciela.

    Nie. Kłania się moje zrozumienie, że za darmo to można po ryju dostać na
    imprezie w remizie i tyle.

    > Jak nie jak tak ?

    No w porównaniu z Allegro znikoma garstka. Chyba niewielu znajdziesz tam
    handlowców wyłącznie świstakowych.

    > To samo co z pojedynczymi oryginalnymi częściami samochodowymi
    > sprzedawanymi przez wielu dilerów w całej Polsce.

    I wielu dilerów sprzedaje pojedynczą część? No to chyba że mają
    połączony system i jak jeden sprzeda, to drugiemu wyskoczy 0.

    > Jakoś wszyscy wszystko
    > mogą sprzedawać i nikt nie musi mieć wyłączności na to.

    Ale ossso chodzi?

    > Co stoi na przeszkodzie by ten sam towar pojawił się na wszystkich
    > platformach

    Już pisałem, ale nie czytałeś:

    a) pojedynczość towaru

    b) konieczność obsługi wielu platform, co przy n platformach daje n
    więcej czasu a doba nie jest z gumy

    > Wręcz przeciwnie. Masz dowód na to, że już istnieją takie równoległe
    > platformy.

    Tak i udział w rynku mają pomijalny. Najbardziej znany Świstak ma ile?
    15%? Widać 15% sprzedawców chce się bawić w dublowanie stoisk.

    > Po co i dlaczego ?

    co po co?

    > Chyba czytać nie umiesz. Mówi, że chciałby klientów.

    No. I oni przyjdą na daną platformę, to będzie wiodąca

    > Nie wiesz o czym mówisz. Świstak jest zdecydowanie lepszym serwisem
    > tylko mało popularnym.

    Pod względem używania Świstak to porażka. Próbowałem kiedyś, ale
    strasznie odtrącał. No i słabiutka oferta stoisk też nie zachęca.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek