  • Data: 2010-04-22 19:20:13
    Temat: Re: ... - przymusowa akceptacja regulaminu
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl>

    > Te parę groszy to nie jest dla mnie priorytet. Wyrosłem już z gimnazjum
    > lata temu.

    Jeśli prowizja wynosi np 3% to kilka groszy ... powiedzmy 5 to daje cenę
    towaru 1,7zł. To Ty chyba jeszcze z przedszkola piszesz.

    > I wielu dilerów sprzedaje pojedynczą część? No to chyba że mają
    > połączony system i jak jeden sprzeda, to drugiemu wyskoczy 0.

    No to jak już odkryłeś, że jedną rzecz może sprzedawać wielu sprzedawców to
    teraz porównaj to z tymi serwisami

    > Ale ossso chodzi?

    O wyimaginowaną przez Ciebie konieczność monopolu.

    > Już pisałem, ale nie czytałeś:
    >
    > a) pojedynczość towaru

    Bez znaczenia. Wszyscy dilerzy sprzedają tę samą rurkę (czy coś innego)
    mimo, że znajdują się w zupełnie różnych miejscach.

    > b) konieczność obsługi wielu platform, co przy n platformach daje n
    > więcej czasu a doba nie jest z gumy

    A teraz wyobraź sobie, że dysponujesz programem tzw managerem sprzedaży,
    który publikuje oferty w wielu serwisach.

    > Tak i udział w rynku mają pomijalny.

    W każdym razie istnieją wbrew temu co piszesz.

    > Pod względem używania Świstak to porażka. Próbowałem kiedyś, ale
    > strasznie odtrącał.

    Raczysz sobie żartować.