    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ... - przymusowa akceptacja regulaminu
    Date: Thu, 22 Apr 2010 12:10:42 +0200

    W dniu 2010-04-22 11:32, niusy.pl pisze:
    > Mamy konto w tym samym banku.

    Może wy macie.

    > Mimo, że w łikend nie ma sesji
    > międzybankowych, mam twoje pieniądze na swoim koncie w sekundę po
    > zleceniu przelewu przez Ciebie. Na cholerę mi inne przelewanie ?!

    Bo nie każdy ma w tym samym banku.
    Bo przelewanie zwykłe jest o wiele bardziej czasochłonne.
    Bo jeśli wprowadzą masową możliwość przelewu (a mam nadzieję, że
    wprowadzą), to w ogóle jak człowiek obskoczę całe zakupu jedną płatnością.

    > Jakie ? Wpisujesz numer konta, nazwę, adres, kwotę, przelewasz.

    No. I trzeba przeklejać, bawić się... Nie zawsze mi się chciało. Zajmuje
    to o wiele więcej czasu niż PzA.

    > Rozumiem, że Ci się nie chce. No ale to napisz, że jesteś leniem i inni
    > są leniami i dlatego to rozważasz.

    No owszem, chwalę że mam teraz łatwo i przyjemnie.

    > Skąd ?!

    Z tego, że nie chciało mi się bawić w przelewy, następnego dnia
    zapominałem o sprawie, przypominało mi się po czasie. Zakupy robię
    głównie przed snem, więc realność ,,nie chce mi się już dzisiaj bawić
    się w przelewy'' była spora. A do tego dochodzili sprzedawcy utajniający
    numer konta. Trzeba było do nich pisać, prosić o konto...

    > W sobotę ?! W sobotę nie pracuję a w poniedziałek zaczekam na wpłynięcie
    > kwoty.

    Ale nie jesteś jedynym sprzedawcą. Są tacy, co pracują w sobotę. A i ty,
    w poniedziałek rano możesz już pakować.

    > A jak Ty mi przelejesz to, jak wyżej, będę miał w piątek.

    Nie. Bo sesja wyjdzie dopiero w poniedziałek rano.

    > To nie ja mam tylko Ty masz.

    No ja mam. A ja zadowolony więcej u ciebie kupię.

    > Po co to komu ????

    Wiesz, że towar się sprzedał i przelew poszedł. Możesz np. zamawiać
    następną dostawę. Możesz szykować towar do wysyłki.

    > Ile na tym zarobi sprzedawca ?

    Na pewno nie straci na tym, że klient szybko zapłaci. Jak mu wisi czy
    teraz czy za miesiąc to owszem, nie zyska. Ale skoro mu wisi czy teraz
    czy za miesiąc to i PzA nie przeszkadza.

    > Ty kupujący marudzisz, nie sprzedawcy.

    Ja marudzę? Ja chwalę PzA i tylko narzekam na brak możliwości łączenia
    całości w jedną płatność.

    > No ale Ty jesteś kupującym.

    No i? To gorsza kategoria? Masz PRLowskie myślenie, że SKLEP to Stój
    Kliencie Lub Ewentualnie Poproś. Skoro ja jestem zadowolony, to Ty
    zyskujesz. Skoro ja płacę szybciej, to Ty szybciej kasę dostajesz.
    --
    Przemysław Adam Śmiejek