  • Data: 2008-12-05 11:54:38
    Temat: Re: przymus posiadania dowodu
    Od: "gargamel" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Liwiusz" napisał:
    > Przecież przebywanie to właśnie zamieszkiwanie. Chyba że chcesz

    zapodam z pamięci z naszego prawa: zamieszkanie to przebywanie z zamiarem
    pobytu stałego (ale to nasze prawo głupie:O)
    więc jesli nie ma zamiaru to nie ma zamieszkania a jest jedynie pobyt
    czasowy i tylko jako taki można się meldować, z drógiej strony kiedyś już
    mnie w urzędach meldunkowych pouczano że już ustał obowiazek melunku
    czasowego ponad 3 miesiace i nie trzeba, podstawy prawnej nie podali więc
    nie znam ale chyba to prawda, czy urzędnicy olewają robote?:O)

    > powiedzieć, że prowadzi koczowniczy tryb życia - każdej nocy w innym
    > lesie? No to wtedy ma problem. Jak taki buszmen potrzebuje dowodu
    > osobistego, musi się fatygować do "stolycy".

    a co do koczowniczego trybu rzycia to jak mieszkasz raz u jednej kochanki,
    raz u drógiej, raz w hotelu, raz u babci a raz u kumpla to znaczy ze tam
    "mieszkasz"?:O) ty tam tylko czasowo przebywasz, albo jak ci sie zdarzy 4
    doby nie nocować to gdzie masz zapodać mieszkanie, na ulicy, w tramwaju,
    samolocie czy w pracy?:O) aj ci biurokraci:O(

    > Generalnie jeśli ktoś gdzieś przebywa dłużej niż 3 doby, to ma się
    > zameldować.

    zameldowanie to nie zamieszkanie, znowu plączesz pojęcia prawnicze, oraz
    pojęcia praawnicze z normalno językowymi, czy potocznymi:O)