    From: "WOJSAL" <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: przeszukanie w domu i co dalej ?
    Date: Tue, 25 Jan 2005 16:23:36 +0100

    Użytkownik "Exec" <e...@t...net> napisał w wiadomości
    news:ct5nca$ofn$1@dami.news.tkdami.net...
    > calkowicie pomijajac juz watek lamania prawa, moje pytanie dotyczy
    > przepisow - od czerwca dostalem jedynie papier o zatrzymaniu sprzetu i
    > plyt jako dowodow rzeczowych... poza tym kompletna cisza. nikt sie do
    > mnie nie odezwal, a minelo juz ponad pol roku. planuje wybrac sie do
    > pani prokurator zajmujacej sie ta sprawa, ale najpierw postanowilem
    > napisac tutaj i zapytac:

    Jesli zabrali Ci sprzet, tzn. ze nie masz wplywu
    na to co oni mogli wgrac na ten komputer, dysk.
    Krotko mowiac: owi "fachowcy" doskonale
    zatarli dowod, ze jedynie Ty mogles
    tam cos wgrac (o ile taki dowod w ogole istnial).
    Ci "biegli" widocznie nie wiedzieli, ze programy
    wgrywa sie na twardy dysk (mam na mysli oczywiscie
    zwyczajne pc). Wiec po co zabrali Ci np. plyte glowna,
    obudowe, tego nie wiem. Ciekawe jakby sie wytlumaczyli
    z zarzutu nieuzasadnionego zabrania Twojej wlasnosci?
    (nie jest to przypadkiem po prostu ... kradziez?)

    Natomiast jak dlugo moga trzymac sprzet? Tego nie wiem.
    Nie zdziwilbym sie, gdyby jednak przepisy byly
    tak sformulowane, ze moga trzymac dlugo i bez powodu.

    WOJSAL