  • Data: 2005-01-25 15:33:06
    Temat: Re: przeszukanie w domu i co dalej ?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Exec wrote:
    > jestem studentem informatyki, nie stac mnie na legalny soft za seetki
    > pln, a na czyms musze (chce!) sie uczyc...
    Wiesz, takie tłumaczenie to możesz sobie schować, bo mnie też niestać na
    mercedesa, ale to nie daje prawa do buchnięcia jednego, komuś pod domem.
    natomiast popytaj się na uczelni jako soft uczelnia ma prawo udostępniać
    studentom do domu. Od wielu programów szczególnie Microsoftowych uda ci
    się wymigać, bo uczelnie mają popodpisywane licencje z prawem używania i
    instalowania oprogramowania na komputerach w domu.
    Po za tym większośc programów można kupić za niewielkie pieniądze w
    wersjach edukacyjnych, więc nawet jak cię podsumują, to wyjdzie
    "kradzież" na niewielką kwotę. Co nawet jeśli, rozejdzie sie po kościach.