  • Data: 2005-01-25 18:03:31
    Temat: Re: przeszukanie w domu i co dalej ?
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:

    > Jak kogoś nie stać, to i tak nie kupi. Cóż, jak widać dla niektórych
    > naturalna jest mentalność psa ogrodnika...

    To niech nie uzywa. A jak uzywa to niech nie placze, ze stracil sprzet. Nie
    rozumiesz, ze to oprogramowanie nie jest darmowe?

    > Zerowa szkodliwość społeczna... CBDU :-P

    Ze zerowa to sie nie zgodze. Kto sie za malodu nauczyl krasc, ten pozniej
    tez bedzie kradl, choc stac go bedzie na legalny soft (bo przeciez zerowa
    szkodliwosc i nikt nie traci na tym[wg Ciebie]!)

    > Ale on jest ambitny - chce mieć dyplom, dostać dobrą robotę i móc
    > kupić to nieszczęsne oprogramowanie.

    No i... ? To trzeba isc pracowac w KFC, a nie krasc i posilkowac sie
    nedznymi wymowkami (bo mnie nie stac!!). Albo zlozyc sie w 5 osob i
    korzystac u jednej (tak jak wiele osob to czyni, z drogimi ksiazkami
    akademickimi).

    > Jaaaaaaasne. I wieeeeeeeeeeeeelką halę z tysiącami komputerów, przy
    > których wszyscy mogli by spokojnie pracować.

    Jak sie nie ma swojego, ani pieniedzy to trzeba sobie jakos radzic. Ktos
    gwarantowal, ze ma byc latwo?

    > Jakoś sobie nie wyobrażam pisania np. magisterki w czytelni...

    Nie kazdy musi byc magistrem!

    --
    pozdrawiam
    Mithos