    From: krys <k...@p...onet.pl>
    Date: Mon, 28 Feb 2011 16:05 +0100
    Subject: Re: przepisy dotyczące żywności
    Newsgroups: pl.soc.prawo

    > Jednak teraz masz skład wypisany na etykietce.

    No mam, ale często tez lekko naciagniety. Weź takie masło. 82% tłuszczu,
    zamiast tłuszczu mlecznego, i juz pakujesz olej palmowy.
    > Czy 25 lat temu kupując
    > ser - miałeś pewność co jest w środku?

    25 lat temu obowiązywała PN. Restrykcyjna była.

    > [...]
    >
    > Jestem przekonany że PN głęboko wszystkim wisiała niskim kalafiorem.

    A ja jakoś nie. Jeszcze pamietam tato jedzenie. Nawet parówki były jadalne,
    bo były z papieru toaletowego, a nie z soi i ściegien;-)

    > Jak się jest w mniejszości z upodobaniami, to trzeba albo być amiszem
    > albo się dostosować :).

    Strawiam dolary przeciw orzechom, że moje upodobania do jedzenia zamiast
    paszy, nie byłyby w mniejszosci, gdyby ludzie zwracali uwagę i mieli
    swiadomośc tego, co jedzą. A nie dawali się po prostu paść. Jak nie
    przymierzając trzoda;-P
    Ja wolę zostać amishem, niż dać się spasać soją z kukurydzą na przemian;-)
    J.