  • Data: 2011-02-28 17:27:56
    Temat: Re: przepisy dotyczące żywności
    Od: "fatima" <f...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    news:4d6b8ebf$0$2455$65785112@news.neostrada.pl...
    > śmietanę mąką, to była okrzyknięta wielką oszustką, a dziś "śmietana"
    > zawiera pektyny, mączkę chleba świętojańskiego, diabli wiedzą , co jeszcze

    i z proszku są robione z tego wiem wszsytkie śmietany obecnie. Ta popularna
    od wieków śmietana w niebieskim pudełku - kiedyś palce lizać - dziś
    bezpłciowe coś strasznego.

    "mvoicem" <m...@g...com> wrote in message
    > Jak się jest w mniejszości z upodobaniami, to trzeba albo być amiszem
    > albo się dostosować :).

    kiedyś Żydów do gazu dostosowywano.

    "qwerty" <q...@p...fm> wrote in message
    > Ale ile ludzi wie co kupuje, ale i tak woli jeść te za przeproszeniem
    > gówno, bo
    > jest tanie?

    a na co niby to ma być argument! no proszę Cię
    Niewiedza zawsze będzie widła prymw społeczeństwie, więc nieuniknione jewst
    wsaprcie syfu przez większość. Dlatego rządzić nie powinna więkoszość.

    > No ok, ja nie mam nic przeciwko temu, żeby ludzie jedli co chcą, jesli im
    > pasuje.
    a ja mam z powodu jw. Niska edukacja/wiedza/świadmość większości powoduje
    swoje, ale to NTG.
    Poza tymz kim mająsię bawić (a potem żenić) moje dzieci :ppp - z jakimiś -
    za przeproszeniem - mutantami? (bez urazy dla mamutów, fajne zwierzątka :p)

    > Sklepy pełne, a ludzie szukaja "lewego" mięsa;-)
    :_))))))