  • Data: 2011-02-28 16:09:43
    Temat: Re: przepisy dotyczące żywności
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (28.02.2011 16:05), krys wrote:
    > A ja jakoś nie. Jeszcze pamietam tato jedzenie. Nawet parówki były jadalne,
    > bo były z papieru toaletowego, a nie z soi i ściegien;-)

    Zapytali się babci, kiedy było najlepiej: za Piłsudskiego, Hitlera czy
    Stalina. Odpowiedź była "za Hitlera". A dlaczego? "Bo się chłopcy za mną
    uganiali".

    > Strawiam dolary przeciw orzechom, że moje upodobania do jedzenia zamiast
    > paszy, nie byłyby w mniejszosci, gdyby ludzie zwracali uwagę i mieli
    > swiadomośc tego, co jedzą.

    Ale widać to nie jest jakoś szczególnie dla ludzi ważne, skoro nie
    zwracają uwagi i nie mają świadomości. Za to dla ludzi jest *bardzo*
    ważna cena, na nią głownie zwracają uwagę.

    Skutek jest taki w większości przypadków dla niskiej ceny spada jakość.

    p. m.