  • Data: 2006-10-09 07:18:45
    Temat: Re: prowizja i zadatek - kupno mieszkania
    Od: "Boombastic" <b...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale jego tłumaczenie ma sens. Woli zapłacić i być pewnym, że agencja
    > dopilnuje transakcji, niż za jednym zamachem narobić sobie kłopotów jak
    > trafi na kogoś kto go chce oszukać i stracić znajomych jak się dowiedzą,
    > że za ich plecami sprzedał mieszkanie.

    A niby jak agencja ma dopilnowac transakcji? Czy ty myslisz, że to sa
    nadludzie? To najczęsciej sa osoby nie mające bladego pojęcia o
    nieruchomościach i prawie zatrudnieni przez jedyna osobę z licencją. W czym
    ci taka agencja ma niby pomóc? Sprawdzi klienta? Jak klient z agencji to juz
    jest pewny? Nie rozśmieszaj mnie. Agencja pilnuje tylko i wyłącznie swojego
    interesu.