  • Data: 2006-10-09 13:25:36
    Temat: Re: prowizja i zadatek - kupno mieszkania
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "Boombastic" <b...@N...poczta.onet.pl> wrote in message
    news:4529eae0$0$17948$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > A niby jak agencja ma dopilnowac transakcji? Czy ty myslisz, że to sa
    > nadludzie? To najczęsciej sa osoby nie mające bladego pojęcia o
    > nieruchomościach i prawie zatrudnieni przez jedyna osobę z licencją. W
    > czym ci taka agencja ma niby pomóc? Sprawdzi klienta? Jak klient z agencji
    > to juz jest pewny? Nie rozśmieszaj mnie. Agencja pilnuje tylko i wyłącznie
    > swojego interesu.
    Dobra agencja dba o swój prestiż, bo przede wszystkim to się liczy w tym
    biznesie.
    Przede wszystkim sporządzi umowę przedwstępną, która będzie miała ręce i
    nogi, a nie później w sądzie dopiero człowiek się łapie za głowę, jakie g..
    nic nie warte podpisał.
    Ma również notariuszy, którzy w ramach współpracy biorą niższe opłaty, bo im
    się to opłaca.
    Wychwytuje również zagrania sprzedająceo i kupującego, które świadczą o tym,
    że ktoś gra w kulki.

    Znam kilka agencji, które wręcz radziły niedokonywać transakcji i
    rezygnowały z umowy ze sprzedającym bo ten kręcił. Widziałem też sytuację,
    ryzykowną transakcję, gdzie klient koniecznie chciał kupić dom, mimo
    szmeranego sprzedającego, gdzie pracownik agencji w momencie podpisywania
    umowy u notariusza stał przy ksiegach wieczystych i pilnował, czy ktoś nie
    próbuje dokonać wpisu w tym czasie.
    Takie numery tez już widziałem.

    Jak korzystać z agencji gdzie nikt się nie zna na tym co robi, a wybrałeś ją
    tylko dlatego, że ma niższe prowizje, to własnie masz co kupiłeś.
    Za gówniane pieniądze masz gówniany produkt.