  • Data: 2006-10-09 05:06:28
    Temat: Re: prowizja i zadatek - kupno mieszkania
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "Sylwia" <s...@g...pl> wrote in message
    news:1160366700.842162.260450@e3g2000cwe.googlegroup
    s.com...

    >Facet owszem ma podpisaną umowę z agencją, ale mógłby
    >zrezygnować z ich usług wcześniej, bo ja nic nie podpisywałam (na
    >wlasną rękę znalazłam mieszkanie). Natomiast on chce być lojalny
    >jak sam powiedział, gdyż ma jakiś znajomych tam i nie nie chce w
    >związku z tym rezygnować z nich (płaci mniejszą prowizję i czuje
    >się bezpieczniej)

    To, że zrezygnowałby z usług agencji nie zwolniłoby go z obowiązku
    zapłacenia prowizji, gdyby do transakcji doszło z osobą, która została
    skojarzona przez agencję.
    Ale jego tłumaczenie ma sens. Woli zapłacić i być pewnym, że agencja
    dopilnuje transakcji, niż za jednym zamachem narobić sobie kłopotów jak
    trafi na kogoś kto go chce oszukać i stracić znajomych jak się dowiedzą, że
    za ich plecami sprzedał mieszkanie.