  • Data: 2010-09-05 11:38:32
    Temat: Re: producent i info na produkcie
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał

    > No nie do końca. Pomijając durny zapis gramatyczny, to sugerują, że po
    > tym terminie jest przydatne do spożycia, tylko już nie ,,najlepsze''.

    Co akurat jest w pewnym sensie prawdą.
    Chyba nie sądziłeś, że termin przydatności do spożycia jest "na styk" i
    słodka śmietanka zaraz na drugi dzień kwaśnieje i pokrywa się pleśnią.
    Byłoby to cokolwiek nierozważne ze strony producentów. W przypadku
    produkcji leków są jeszcze większe restrykcje, bo podany na opakowaniu
    termin ważności bywa nawet do pół roku krótszy, niż ten realny, wynikający
    z przeprowadzonych testów.

    > Jak ktoś pisze ,,najlepiej spożyć przed: 1 lipca 2010'' to w zasadzie
    > dzisiaj też se mogę zjeść, tyle że już nie będzie to ,,najlepiej''.

    Widzę, że zaczynasz łapać.
    Swoją drogą nadawałbyś się do USA, gdzie na kubkach z kawą w shit-foodach
    piszą, że "uwaga, może poparzyć!" ;-)

    K.