  • Data: 2010-09-05 17:34:40
    Temat: Re: producent i info na produkcie
    Od: spp <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-05 18:13, Krzysztof pisze:

    > To trzeba było tak od razu :)
    > [faktycznie sprawdzałeś, czy blefujesz? ;-]

    Sprawdziłem. :)

    http://www.prawo.net/dzienniki-ustaw/1994/86/402

    Byłem przekonany że to trochę wcześniejszy pomysł, tak z okolic Wilczka,
    ale ustawa z 95 znosi właśnie tę z 1970. Były co prawda jej nowelizacje
    (np. w 1985 r.) ale wszystkie linki wskazują że dotyczyło to zmian
    kompetencji w nietórych sprawach. Ustawy z 70 nie znalazłem w necie ale
    pamiętam ten nieszczęsny termin przydatności do spożycia. :)

    --
    spp