  • Data: 2007-02-19 17:13:05
    Temat: Re: problem z wyegzekwowaniem gwarancji na dysk twardy
    Od: qwerty63 <q...@p...noSPAM.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotrek wrote:
    > Jeżeli jest to seagate, maxtor albo wd to sprawy gwarancyjne możesz
    > załatwić bezpośrednio z producentem.
    >
    > W tym celu nalezy na stronie producenta (dla seagate jest to
    > http://support.seagate.com/customer/warranty_validat
    ion.jsp) wpisac typ,
    > model, numer seryjny dysku i jesli dysk jest na gwarancji i byl
    > przeznaczony do sprzedazy w naszym regionie to możesz wygenertować RMA.
    >
    > Jak juz to zrobisz to dysk wysylasz pod wskazany adres i po okolo 3
    > tygodniach dostajesz nowy.
    >
    > Tak to przynajmniej zadzialalo w moim przypadku, kiedy gwaranacja u
    > sprzedawcy juz sie skonczyla ale jak sie okazalo dysk byl jeszcze na
    > gwarancji producenta.
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Piotrek

    dzieki. akurat moj dysk to samsung/szajsung:)
    dalej chcialbym sie dowiedziec, czy powinienem szukac sprzedawcy, mam
    juz ochote isc z tym na policje... albo czy zadac od dystrybutora
    przyjecia sprzetu, bo wydaje mi sie, ze nie powinien z tym robic takiego
    problemu. w ostatecznosci sprobuje sie skontaktowac z samsungiem w
    polsce i wyslac pod wskazany adres dysk, ale moze da sie to prosciej
    zalatwic w moim miejscu zamieszkania (krakow).

    dziekuje i pozdrawiam!
    qwerty63