eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblem z wyegzekwowaniem gwarancji na dysk twardy › Re: problem z wyegzekwowaniem gwarancji na dysk twardy
  • Data: 2007-02-19 17:27:22
    Temat: Re: problem z wyegzekwowaniem gwarancji na dysk twardy
    Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Mon, 19 Feb 2007 18:13:05 +0100, qwerty63 napisał(a):

    > dalej chcialbym sie dowiedziec, czy powinienem szukac sprzedawcy, mam
    > juz ochote isc z tym na policje... albo czy zadac od dystrybutora
    > przyjecia sprzetu,

    Policja Ci nie pomoże. Okres niezgodności towaru z umową już minął (2
    lata), gwarancje miałeś co prawda na 3 lata, ale... Ale gwarancja to
    świadczenie dobrowolne, więc dystrybutor czy nawet główny oddział Samsunga
    może kazać Ci spadać na drzewo i nic im nie możesz zrobić.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl
    Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1