eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblem z wyegzekwowaniem gwarancji na dysk twardy › Re: problem z wyegzekwowaniem gwarancji na dysk twardy
  • Data: 2007-02-22 08:08:33
    Temat: Re: problem z wyegzekwowaniem gwarancji na dysk twardy
    Od: qwerty63 <q...@p...noSPAM.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    pit wrote:
    > Piotrek napisał(a):
    >>
    >> Jeżeli jest to seagate, maxtor albo wd to sprawy gwarancyjne możesz
    >> załatwić bezpośrednio z producentem.
    >>
    >> W tym celu nalezy na stronie producenta (dla seagate jest to
    >> http://support.seagate.com/customer/warranty_validat
    ion.jsp) wpisac
    >> typ, model, numer seryjny dysku i jesli dysk jest na gwarancji i byl
    >> przeznaczony do sprzedazy w naszym regionie to możesz wygenertować RMA.
    >>
    >> Jak juz to zrobisz to dysk wysylasz pod wskazany adres i po okolo 3
    >> tygodniach dostajesz nowy.
    >>
    >> Tak to przynajmniej zadzialalo w moim przypadku, kiedy gwaranacja u
    >> sprzedawcy juz sie skonczyla ale jak sie okazalo dysk byl jeszcze na
    >> gwarancji producenta.
    >>
    >
    > a jak to załatwić z Maxtorem??

    z tego co widze masz troszke wiekszy problem, niz ja z szajsungiem
    (wstepnie umowilem sie z serwisem, zgodzili sie zeby im ten dysk
    przyniesc - zobaczymy co z tego wyniknie), jesli chcesz sie skontaktowac
    z maxtorem. strony maxtor polska najwyrazniej brak, natomiast wg
    informacji z wiki (dla mnie nowosc) maxtor zostal przejety przez
    seagate'a. http://pl.wikipedia.org/wiki/Maxtor_Corporation
    moj wniosek: powinienes pomeczyc seagate w sprawie supportu dla Twojego
    dysku (byc moze korzystajac z linku naszego przedpiszcy, piotrka).

    pozdrawiam!
    qwerty63

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1