eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblem z wyegzekwowaniem gwarancji na dysk twardy › Re: problem z wyegzekwowaniem gwarancji na dysk twardy
  • Data: 2007-02-19 16:55:14
    Temat: Re: problem z wyegzekwowaniem gwarancji na dysk twardy
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    qwerty63 wrote:
    > witajcie!
    >
    > chcialbym Was prosic o informacje - opisze w miare krotko problem.
    > niecale 3 lata temu kupilem w firmie X dysk twardy, mam paragon i karte
    > gwarancyjna na 3 lata z pieczatkami, podpisami i adresem domowym oraz
    > sklepu pana, wlasciciela firmy X. firma upadla, a ja od 2ch miesiecy
    > probuje skontaktowac sie z jej wlascicielem, bez skutku. pod adresem
    > dawnego sklepu firmy X jest juz inna firma, nie maja ze soba kontaktu.
    > pod adresem domowym mieszka starsza pani, ktora nie chce mi udzielic
    > zadnej informacji, ani osobiscie, ani telefonicznie (gdy dowiaduje sie
    > ze pytam o pana z firmy X rzuca sluchawka). o aktualny nr telefonu do
    > tego pana pytalem wszystkie sieci komorkowe oraz tp sa.
    >
    > dlatego teraz nie wiem za bardzo co jeszcze moge zrobic, prosilbym Was o
    > jakies sugestie...
    > mam nr-y nip i regon z karty gwarancyjnej, zamierzam wyslac list
    > polecony priorytet z prosba o kontakt, tylko spodziewam sie ze nie
    > dostane odpowiedzi...
    > bylem tez osobiscie w firmie, w ktorej zaopatrywala sie firma X, z
    > nadzieja ze oni maja obowiazek uwzglednic moja reklamacje, jesli firma X
    > przestala istniec. jednak powiedziano mi, ze nie jestem pierwsza taka
    > osoba i ze oni nie moga przyjac sprzetu ode mnie, tylko od osoby, ktora
    > u nich kupowala ten sprzet. tutaj tez nie jestem pewien, czy powiedzieli
    > mi prawde - bo gdy poszedlem przez pomylke do innego dystrybutora
    > sprzetu, to do czasu sprawdzenia, ze numer seryjny z dysku twardego nie
    > widnieje w ich bazie, najwyrazniej chcieli mi ta reklamacje uznac i
    > przyjac sprzet.
    >
    > pozdrawiam, bede dzwieczny za odpowiedz, co moge jeszcze zrobic...
    > qwerty63

    Jeżeli jest to seagate, maxtor albo wd to sprawy gwarancyjne możesz
    załatwić bezpośrednio z producentem.

    W tym celu nalezy na stronie producenta (dla seagate jest to
    http://support.seagate.com/customer/warranty_validat
    ion.jsp) wpisac typ,
    model, numer seryjny dysku i jesli dysk jest na gwarancji i byl
    przeznaczony do sprzedazy w naszym regionie to możesz wygenertować RMA.

    Jak juz to zrobisz to dysk wysylasz pod wskazany adres i po okolo 3
    tygodniach dostajesz nowy.

    Tak to przynajmniej zadzialalo w moim przypadku, kiedy gwaranacja u
    sprzedawcy juz sie skonczyla ale jak sie okazalo dysk byl jeszcze na
    gwarancji producenta.

    Pozdrawiam

    Piotrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1