eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblem z wyegzekwowaniem gwarancji na dysk twardy › Re: problem z wyegzekwowaniem gwarancji na dysk twardy
  • Data: 2007-02-22 00:24:36
    Temat: Re: problem z wyegzekwowaniem gwarancji na dysk twardy
    Od: pit <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Piotrek napisał(a):
    >
    > Jeżeli jest to seagate, maxtor albo wd to sprawy gwarancyjne możesz
    > załatwić bezpośrednio z producentem.
    >
    > W tym celu nalezy na stronie producenta (dla seagate jest to
    > http://support.seagate.com/customer/warranty_validat
    ion.jsp) wpisac typ,
    > model, numer seryjny dysku i jesli dysk jest na gwarancji i byl
    > przeznaczony do sprzedazy w naszym regionie to możesz wygenertować RMA.
    >
    > Jak juz to zrobisz to dysk wysylasz pod wskazany adres i po okolo 3
    > tygodniach dostajesz nowy.
    >
    > Tak to przynajmniej zadzialalo w moim przypadku, kiedy gwaranacja u
    > sprzedawcy juz sie skonczyla ale jak sie okazalo dysk byl jeszcze na
    > gwarancji producenta.
    >

    a jak to załatwić z Maxtorem??

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1